Tryggrekan

"Den mätta dagen,den är aldrig störst. Den bästa dagen,är en dag av törst." Karin Boye

söndag, december 17, 2006

Sköna gröna december


Jösses, jösses, jösses! Ordet jag skulle skuta med redan i september men nu är det bara helt omöjligt. Kan inte sluta säga det...hahaha
Senaste tiden har verkligen gått fort. En förkylning kom lite i vägen men annars har det varit full rulle med flummiga föreläsningar, försök till plugg, fester och annat trevligt. Jag trivs verkligen, så skönt!

Kan inte fatta att man ska åka till Stockholm om bara 3 dagar nu och på 3 stackars dagar ska jag försöka få in så mycket så möjligt på. MKV-middag i morgon på Stora hotellet, åhh va härligt det ska bli med fin fest!
Helgen nu har också varit mycket trevlig. Fest och speciella trevligheter ;) och ikväll har vi haft tjejkväll, bubblat på som vanligt och tittat på film. Det blev till och med några tårar... Candy Candy




Vissa som åker hem till jul av 3:orna nu kommer inte tillbaka i vår, känns lite trist. Hägg! Kommer att sakna dig :) Här en bild på Hedningarna, min nollegrupp. Kärlek vänner!


3 kommentarer:

Klockan 1:23 fm , Blogger Jonna sa...

man kan inte sluta med "jösses" när man lever loppan;) pöss

 
Klockan 12:58 fm , Anonymous Anonym sa...

Kommer sakna dig också snygging! Tro inget annat..

 
Klockan 7:35 em , Anonymous Anonym sa...

Tack för att du finns å stöttar mig via bloggen. Har verkligen saknat dig. det e först nu jag inser vilka som verkligen e mina riktiga vänner. Måste ses när du kommer hem, vore trevligt att ses i det gamla tjejgänget igen, hitta på nåt skoj så jag får skratta lite igen. Kanske kan ses du jag å linnet (å Ronge kanske). Du kan väl höra av dig när du e på väg hem eller så kram

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida