Tryggrekan

"Den mätta dagen,den är aldrig störst. Den bästa dagen,är en dag av törst." Karin Boye

onsdag, november 22, 2006

Premiär i RadioK

Mycket händer hela tiden nu! I helgen var jag på Ålandskryssning med en av mina bästa vänner, Anna. Det var verkligen helt underbart att träffas igen, få prata av sig och bara ha kul. Mycket mat, skratt och prat blev det. Fick även chansen att se hennes nya lägenhet i Linköping. Riktigt fin! Tack för en fin helg!

Annars är det mycket plugg nu, satsar allt inför tentan. Riktigt roligt kurs men självklart börjar stressen att komma och oro.
Haha måste berätta om denna onsdag också. Satt vid mitt skrivbord och skrev mail när jag hörde något utanför fönstret. Såg helt plötsligt två killar som kollade in (och då bor jag högt upp på 2:a våningen) hahaha... Trodde de skulle ta min lilla "balkong" ifrån mig, men de satte upp en stor julkrans med lampor :) Kommer att lysa fint in i mitt vardagsrum och på fåglarna om jag får ut talgbollarna någon gång...




Kl 18 idag sände jag, Nurel och Jonna för första gången i RadioK. Otroligt kul och vad gullig respons vi fick. Mail och så ringde min grymma moster Inga. Älskar dig! Puss
Ett stort tack till Hägg också. Vad skulle vi göra utan dig?! Vi skulle inte klara oss. :) Jonna tog en del bilder så jag kan väl nästan lova att bilder kommer upp här inom kort!



(ett kort från förra sommaren på mig och min moster. Cuba Café i Malmö)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida