Tryggrekan

"Den mätta dagen,den är aldrig störst. Den bästa dagen,är en dag av törst." Karin Boye

onsdag, november 01, 2006

1:a november- första snön!

Igår började jag dagen med att ta en promenad runt Munksjön med Jonna. frisk vind, lite regn men vi klarade oss ganska bra. Gick hem, gjorde en god lunch med lax, spenat och fullkonspasta. Sen sa det bara pang poff och jag kände mig plötsligen kass. Ont runt ögonen och i huvudet, nej nej vill inte! Tog mig till skolan men efter föreläsningen var det bara att gå hem, sova och försöka läsa efter bästa förmåga. På kvällen började regnet piska mot rutorna och det fortsatte hela natten. Eftersom mina fönster är ganska gamla blev jag nästan lite rädd att de skulle gå sönder.

Imorse när jag vaknade yrde snön runt och Vättern var orolig. Mådde itne mycket bättre, va bara att försöka ta sig till skolan. Självplågeri tänker ni, men ville faktiskt dit då föreläsningen skulle handla om radions historia.


(en andra bilden ville in lägga upp sig ..ggrr)

















Ieftermiddag har jag sovit, tvätta och försökt göra lite nytta. Även pratat med underbara Sanna som är i England nu. Du är grym, starkare än vad du tror. Är det något finns jag alltid här :D Tveka aldrig. Börjar verkligen längta till jul nu, få träffa alla. Mn först vill jag hinna med en kryssning också. Hoppas verkligen vi får platserna!!!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida