Tryggrekan

"Den mätta dagen,den är aldrig störst. Den bästa dagen,är en dag av törst." Karin Boye

måndag, oktober 23, 2006

Måndag eller kanske onsdag?!

Jag har tappat kollen på veckans dagar men oavsett har det varit en skön måndag. Okej, den började inte så bra. Gick upp tidigt för att gå ut och "powergå", regnet ösde dock ner så det fick bli med paraply och skutt över alla maskar.

Har suttit med projektarbetet i skolan med min fina grupp, äntligen börjar saker hända ;) Sedan var det dags för radiomöte, skoj! Ikväll har det även blivit ett pass Qigang, mycket spännande måste jag säga.

Det var även sista avsnittet av "Hem till byn" idag. Mysig svensk serie enlikt mitt tycke.

Grattis Néa på 21-års dagen!


Dripp dropp!

1 kommentarer:

Klockan 11:53 fm , Anonymous Anonym sa...

Hej sötis! Här hitttade jag dig:) Jag bloggar också, isoldeli.blogg.se, där kan du läsa om du vill:) Hoppas du mår fint! Kramar!!!

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida