Tryggrekan

"Den mätta dagen,den är aldrig störst. Den bästa dagen,är en dag av törst." Karin Boye

onsdag, oktober 18, 2006

Tillbaka i Jönköping efter en underbar helg!

Tog mig tid att åka hem till Stockholm över helgen för att träffa alla nära och kära som jag inte har träffat sen sommaren. Kändes till en början avigt att åka härifrån, alla mina saker och vänner. När bussen kom till Stockholm var dock alla dessa känslor bortblåsta, allt kändes bara kul och härligt. Nästan som semester från vardagen.

Mycket god mat, shopping och i alla fall några timmars prat med vännerna. Tyvärr går dagarna för fort... Pappa passade upp mig som jag var en prinsessa med Kaffelatte varje eftermiddag, god mat och självklart var vi ute en dag och jag körde Loppan. Jösses vad jag har saknat Laban, vår Abart lancia =) Och, jag har inte glömt hur man kör bil!!! Kändes nästan som det ett tag...

Lyckades komma med ett tåg som gick från Flemingsberg direkt till Jönköping. Perfekt, 3 timmar tog resan utan byten. Känns lite tomt här nu men kommer snart in i livet här igen. Vet dock inte riktigt var jag känner mig hemma... lyssnar på Orups "Stockholm" nu. Saknar er alla där hemma men är säker på att ni klarar er bra. Älskar er! Vi ses till jul om inte tidigare.

Somewhere, someday...

1 kommentarer:

Klockan 7:26 em , Anonymous Anonym sa...

Hej Anna! Jag har ingen kamera förutom på min mobil, så en bild på ett smutsigt kök får vänta! Hur är det annars då? Leker livet? kram/Robin

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida