Tryggrekan

"Den mätta dagen,den är aldrig störst. Den bästa dagen,är en dag av törst." Karin Boye

måndag, oktober 30, 2006

Bravader

Dagarna rullar på bra nu. Förra veckan var det hårt jobb med projektet men The Spice Girls klarade det bra. Blev en liten "kick-in" på torsdagen på Club Caj innan fredagens redovisning. Äntligen fick vi prova den omtalade klubben och jag fick ett positivt intryck. Hela stället påminner ganska mycket om Stockholms krogliv men ändå inte riktigt så ytligt. Det var en mer lagom nivå på Caj, mycket ögongodis och en drink på köpet :)





fredag. Inflyttningsfest på Öster hos Alex i klassen. Trevlig kille+ trevlig lägenhet = trevlig fest. Alex har öga för inredning, det är tydligt. Bruna snygga fondväggar! var så trevlig att träffa alla igen. Nu när vi har jobbat med projektet känns det som en evighet man verkligen sågs och pratade. Blev en del coola bilder både hemma hos Alex och på Kåren som denna kväll hade enligt mig tråkigt tema =( "Storebror" min, fick lust att låna mitt diadem hihi.



lördag blev det promenad i det våta vädret. det är ingen idé att försöka ut och gå och tro att man ska få fint väder. Vill man ha frisk luft och motion så får man ta med paraplyet! Lördagskväll hyrde jag, Jonna och Eunice film och tog det lungt.


Solen sken igår så jag och Jonna passade på att gå en runda och lapa lite sol. Härlig söndagspromenad och sen blev det söndagsmiddag med Johan, Rille och Henke. trevligt och att det äntligen blev av :) Idag, måndag, hade vi kursstart..eller ja det varade i ca 15 min haha. Masskommunikation, boken vi läser nu är riktigt intressant men den ser tung ut och det är ju inget man orkar sitta med i timmar. Men det kommer nog att bli bra. Ska varva läsningen med träning! I morgon blir det promenad runt Munksjön till att börja med. Julen börjar närma sig :) Ska bli så härligt att träffa alla där hemma igen. Fick sådan saknad efter dig Jen när vi idag pratade på msn :) Men nu har jag faktiskt två helt underbara liv!!!

1 kommentarer:

Klockan 4:43 em , Blogger Alex sa...

Det var kul att ha dig här Anna. Något vi måste göra om snart!
Hoppas förresten att du kryar på dig, aldrig kul att va sjuk.
Kramisar på dig

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida