Tryggrekan

"Den mätta dagen,den är aldrig störst. Den bästa dagen,är en dag av törst." Karin Boye

torsdag, november 16, 2006

Minnenas blogg...


Pruttigt kort, jag vet! Men minns ni tjejer?! Hahaha härliga Nasty-tider...


Nu börjar jag känna mig trött. Har suttit och pluggat ett bra tag nu. Fick problem med skrivaren men efter samtal med far och stöd från Rask lyckades jag lösa mitt problem med patronen i skrivaren. helt otroligt vad bra man har haft det när man har bott hemma. På tiden att man lär sig. Bortskämda lilla Anna Marie!

Har fortfarande ingen TV1, TV2 och TV4...suck! Det här lär jag aldrig glömma precis som alla de som blev lurade att dra en nylonstrumpa över tv:n och på så sätt få färgtv! Saknar nyheterna, Bonde söker fru och i morgon är det Idol!

Fredag ska bli en bra dag! Ska börja packa inför kryssningen, köpa patron, försöka byta ut min bussbiljett, köra ett pass spinning och sen massa massa plugg! Jag ger mig inte!


Ligger efter i att "snöra kulorna" hahaha, det får bli efter tentan...


Kram till er alla!

2 kommentarer:

Klockan 1:13 fm , Blogger Konservus sa...

Tja, du kan börja med att köpa Ian Browns senaste skiva, det är en bra start i alla fall av din kulturella renovering. :-)

Barber? Är det efter Tiki Barber?

 
Klockan 12:53 em , Anonymous Anonym sa...

Åhh kommer ihåg våran party tid på Nasty vi hade så otroligt roligt, känns som om kommande utekvällar aldrig kommer vara i närheten av tiden på Nasty. Åhh mins alla tokigheter och dumheter vi gjorde ;-) Måste göra en riktig röjar kväll snart igen med hela gänget. Ha d bäst vännen kramis Soffan

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida