Tryggrekan

"Den mätta dagen,den är aldrig störst. Den bästa dagen,är en dag av törst." Karin Boye

lördag, november 04, 2006

Saknar...

Lugn lördag, inte så vanligt men ganska skönt eftersom jag har varit ganska krasslig hela veckan. Har nästan tittat igenom hela min filmsamling nu som dessvärre är liten. Ikväll blev det Breaveheart, alltid lika sorglig men så bra.
Idag lyckades jag med ännu ett projekt, gick till A6 och fyndade en del. Hemfärden blev dock värre då jag hade 3 stora IKEAkassar att bära på men det löste sig till slut. Skönt att vara igång med julklappshandlandet.

Alla helgons dag, många har festat loss med Halloween hela veckan, själv tog jag en extra "promme" till Dunkehallas kyrkogård nu ikväll ( inte en aning om den heter så men något i den stilen :) ) Jag var långt ifrån ensam att tända ljus och allt var mycket vackert då kyrkogården ligger högt.

Minneslunden





Jönköping

Fullmåne

1 kommentarer:

Klockan 11:00 em , Anonymous Anonym sa...

Det är ju ganska exakt 1/365:tedel av året som det är så vackert på kyrkogårdarna. Så man skulle ju ha passat på att se det och inte bara ränna till krogen... Kyrkogården på höjden ligger ju också väldigt fint.

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida