Tryggrekan

"Den mätta dagen,den är aldrig störst. Den bästa dagen,är en dag av törst." Karin Boye

söndag, november 26, 2006

Julskyltning i Jönköping

(första delen kan du hoppa över att läsa om du itne gillar att läsa om Annas skrivar-bekymmer hehehe)

Ibland undrar jag om det är någon som sitter och gör allt för att försvåra livet för mig. Som tur är löser det sig alltid på något konstigt vis. I nuläget gäller det min skrivare. Den är ny sen sommaren så nu för någon vecka sedan blev det dags att byta patron (och det ska ju itne vara så svårt). Positiva Anna gick till affären och visade fram sitt "shoppingcard", expediten sa dock att de inte hade numrena jag skulle ha. Hon trodde dessutom inte på mig, hon trodde jag hade sett fel nummer, något i den stilen. Tack och lov är de lite mer kunniga på Elgiganten.
Jag satte i den nya, inte så svårt. Testsida skrevs ut och sen sa den att jag skulle skanna in det pappret för att den skulle kunna justera. Vadå justera?! Jag gjorde iaf så och skulle sen skriva ut. Det kom inget! Har varit med om detta förut så jag provade med att dra ut kontakten och sen sätta i den, det brukar funka sen...Men, fick inte i kontakten sen igen :S Hur är det möjligt. Har en lång dosa (ni vet sån med lysande knapp på ena sidan) Nu går det inte att få i någon sladd i just det uttaget. Snacka om mysko hahahahahaha. Jag vet itne om det är mig det beror på...Den här LILLA berättelsen är inte den enda tekniska i min lägenhet :D Man blir allt tekniskare på kuppen..hahaha!


Idag var det julskyltning i Jönköping med glögg, musik och tomtar. Verkligen mysigt! Har ju aldrig upplevt något sådant tidigare =D Sen tog Barber och jag en fika och snackade lite blaj. Kan behövas när man annars bara sitter och läser hela tiden.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida