Tryggrekan

"Den mätta dagen,den är aldrig störst. Den bästa dagen,är en dag av törst." Karin Boye

fredag, december 15, 2006

15:e december

Jag dricker glöggMed balkong dörren öppen inattJag är så trött på alla mail och koderJag vill ha dig här på riktigt inattOch suga liv ur din halspulsåderJa för en doft av sommarens sista dagarNär vinden blåser in ifrån England....
...Jag hugger i stenMen jag tror att jag sakta börjar se en konturNågra armar och benJag jobbar mig inåt så jag ser en figur...
Winnerbäck :)
Grattis Ronge på 21-års dagen!

2 kommentarer:

Klockan 9:09 em , Anonymous Anonym sa...

Tack min käraste vän!! Ser fram mot att ses, kramkramkram

 
Klockan 1:35 em , Anonymous Anonym sa...

Hej söt! När kommer du hem? Ring mig då så ser vi till att ha lite skoj:) pok L

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida