Tryggrekan

"Den mätta dagen,den är aldrig störst. Den bästa dagen,är en dag av törst." Karin Boye

söndag, december 03, 2006

Advent

Äntligen är tentan över... Förra "veckan" var riktigt jobbig, men den fick en fin avslutning igår. Fest på Tändsticksgränd och sen bar det av i en hiskelig fart till utestället Huset. Oj vad vi dansade. Hanna, du måste vara med fler gånger =D och Fredrik, lika roligt som vanligt!
Mot slutet av kvällen kom jag och Barber in i någon dans-trans. Det känns i nacken och rumpan idag vill jag lova. Toppenkväll!

Ikväll har jag varit på Adventskonsert i Sofiakyrkan med Rille och Henke. Trevligt grabbar även om ni va lite sömniga?!
Medverkande var Hemvärnets Musikkår (wow) , Kyrkokören och Ungdomskören. En mycket fin konsert i den stora stora kyrkan. Advent brukar vara populärt att gå i kyrkan men tror aldrig att jag har sett så många människor...Nu har advent börjat för mig!

3 kommentarer:

Klockan 7:32 em , Blogger Skoog_H sa...

a visst e d himla mysigt me jul, men d har gått så himla fort bara. fattar inte att d bara e 4 v t julafton!

va himla kul att festa lite me er i lör,,, blir absolut fler gånger, kanske tors o klubbkaj=)

 
Klockan 11:30 em , Anonymous Anonym sa...

hmm... så sömnig var jag inte... henke var nog värre haha!!
:)

hockeyn var ingen höjdare, DIF måste fixa lite backar som kan spela... annars blir det inte bra


jaja, hoppas du har skoj ikväll och att du är riktigt bakis imorn! :)

kramar

 
Klockan 12:00 fm , Anonymous Anonym sa...

Hörru.. jag var inte sömnig.. jag var bakis! sådetså! rätt ska vara rätt... =)

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida