Tryggrekan

"Den mätta dagen,den är aldrig störst. Den bästa dagen,är en dag av törst." Karin Boye

onsdag, februari 28, 2007

Jag har fått mail från min idol och förebild!!!

"Hej Anna!Tack för ditt snälla mail som gjorde mig jätteglad! Jag vet tyvärr själv inte hur man får tag i min bok, vet att den varit svår att finna av olika skäl. Därför har jag vidarebefordrat ditt mail till min förläggare Albert Bonnier på Bonner Fakta. Du kan kontakta honom direkt på albert.bonnier@bonnierfakta.se och fråga hur du ska få tag i boken. Önskar dig lycka till!Vänligen, Charlotta Flinkenberg"


(Boken är "Viktiga boken")

2 kommentarer:

Klockan 10:08 fm , Blogger Kristofer sa...

Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

 
Klockan 10:08 fm , Blogger Kristofer sa...

Hon va ju ganska snygg, hon kan nog bli min idol också då ^^ :p

Lycka till med bokjakten.

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida