Tryggrekan

"Den mätta dagen,den är aldrig störst. Den bästa dagen,är en dag av törst." Karin Boye

tisdag, februari 27, 2007

58:e dagen på nya året...

Jag är mig lik, har återigen lyckats bädda in mig med projekt och aktiviteter :) Men det är härligt. Dagarna bli bara lite långa. Igår såg min dag ut ungefär så här: träning, hem duscha, skolan, lunch, skola, hämtade lite grejer till ambassadörsgrejen, mat på Bernards med Jonas och Eric, hem, städa och till sist-TVn! Pphhuu.. idag har jag jobbat uppe på Elmia, eller så var iaf tanken. Jag och Huri hade det ganska nice =) hehe..


En ny kurs har startat, kommunikation på organisationsnivå. Läser socialpsykologi just nu, riktigt spännande och nyttigt. Det kommer nog att bli en intensiv kurs, mycket att göra. Gillar de flesta kurserna men jag är itne lika akademisk som mina lärare. tycker dom resonerar på ett konstigt sätt. men jag ska allt visa dom i framtiden..hehe. Upp till kamp. Tahir såg ju för många år sedan att jag redan då va en krigare...


Jag hoppas ni såg på "Vi äter oss till döds" ikväll. Vilket program. Jag tycker verkligen det är intressant och skönt att se att några får hjälp. Många idag klämmer ur sig dumma kommentarer om tjocka människor. De tycks inte fatta att det är ett stort problem, alla behöver stöd!



På torsdag är det dags för SALEM och STHLM. Ska bli skoj! Stort kalas ska vi ha =)



Sist en liten sång som jag lånar av Barber! man kan välja..kvinna/man
from, "The Hurt" by John Mayer

I'm bored and want something to do
I wanna fall, fall asleep
asleep in the arms, the arms of a

woman a woman who doesn't, doesn’t
deserve my love

I wanna lie, lie to myself
myself and someone else
just to feel something, something that

hurts me the hurt makes me feel alive

Gonna make it, like I need her
gonna miss her the moment I meet her
and it’s only gonna get worse from there

I’ll be rappin' there in the shower
she’ll be here by the end of the hour
I can do better
but I can’t do better now

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida