Tryggrekan

"Den mätta dagen,den är aldrig störst. Den bästa dagen,är en dag av törst." Karin Boye

söndag, februari 04, 2007

Vilken lördag!

Vilken helg och lördag det blev igen! Jag hann med både nyttiga saker som att tvätta och handla. Sen ner en runda på stan där jag träffade på Jonna och Skinnskattebergarna! Sebastian spelade på miniscenen och jag köpte en skiva av honom som jag fick autograf på ;) Lyckan var total!

På kvällen åt jag mat med Ellie. Otroligt roligt att hon kom ner och jobbade just i min stad så att vi kunde ses en kortis iaf! Det blir inte så ofta tyvärr.. Men vi vet var vi har varandra :)

Sen fortsatte jag till O´lerys där jag träffade flickorna och Rask. Riktigt skoj att se schlagern på ett annat ställe än hemma i vanliga soffan. Detta följdes av utgång till Huset. Där dansade vi hela natten, tills fötterna inte gick att stå på ;) Riktigt skojigt, med undantag för vissa av gästerna..

Tänk vad bra man har det och vad mycket människor ger varandra <3

Puss å hej!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida