Tryggrekan

"Den mätta dagen,den är aldrig störst. Den bästa dagen,är en dag av törst." Karin Boye

lördag, januari 20, 2007

Ännu är en tentavecka över...

Dagarna springer fram, massor av saker händer och därför känns det som att jag har varit i Jönköping ett bra tag nu även fast det bara är 2 veckor. Förra veckan va ganska lugn, laddade inför tentan. Tjugondedag jul firades hemma hos Jonna och sen bar det av till Huset. Trevligt sällskap är guld värt och därför blev det trevligt hihi!
Denna vecka har dock varit ganska tuff med möten och mycket tentasnack (iofs en väldigt bra inlärningsmetod som gjorde det lättare att sätta sig och skriva). I tisdags var vi dessutom på teater i skolan..hehe. Bra, helt okej eller vad man ska säga.. Onsdagen innehöll bland annat ambassadörsmöte. Så nu är det snart dags att åka runt till Sveriges skolor och informera om vår utbildning, ska bli skoj =) Och alla där hemma, jag kommer att få komma till Rönninge hihi.
I förrgår vaknade jag för sent, fick kasta mig iväg till skolan och sätta mig på föreläsning om Indesign.. lite kläm på programmet har jag. Kommer nog bli bättre med Rasks hjälp, min mentor och fadder ;P Tentan och grupparbetet lämnades också in igår så jag kände mig helt färdig när jag kom hem. Då väntade tvätt och städning hehe... men allt går med lite musik så ;D
Idag kom snön även till Jönköping. Trodde verkligen vi skulle bli befriade efter veckans fina vårväder, men ICKE! Kommer hålla mig inomhus så mycket det går tills den är borta igen. Gick trots allt min runda idag längs STRANDPROMENADEN.... Playa 2007 ;)
Nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli 19.30. Då ska jag träffa Jonna och Barber, vi ska laga lite middag och se på snyftare..wwiiii...
REKLAM! Vi sänder radio på onsdag 24/1 kl18 -> www.radiok.se LYSSNA gärna! ;)
Styrka till er alla! Puss!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida