Tryggrekan

"Den mätta dagen,den är aldrig störst. Den bästa dagen,är en dag av törst." Karin Boye

söndag, januari 07, 2007

Playa 2007 Hög tid!

Det nya året har dragit igång, många har som löfte att börja träna och gå ner i vikt. Jag är en av dem och känner mig riktigt laddad. Lite konstigt att man alltid får den här känslan runt nyår... Det känns inte så tungt, ska börja på ett nytt gym har jag tänkt, Friskis kanske och sen har våren kommit till Jönet så att det lätt går att röra sig utomhus. +8 grader, härliga tider :) Med lite tur kanske man kan börja med att sitta ute och plugga lite tidigare i år. Piren är numera min trädgård! Är ni fler som delar mitt nyårslöfte så kan vi peppa varandra! :) (Har dock fler löften ;P)

Puss å hej!

PS. Och om ni undrar varför jag valde grön text till min blåa bild- jag bara kände för det :P

2 kommentarer:

Klockan 6:29 em , Blogger Alex sa...

tack så mycket! kul att ta upp kameran lite då och då. Har dessvärre inte blivit så mycket det senaste.
Hoppas allt är bra med dig annars!

 
Klockan 10:25 em , Blogger Jonna sa...

Jag ahr beslutat får några veckor sedan att vi ska vara varandras pepppare. Jag behöver en sån iaf;) Tänkte bara låta dig veta det, för nuu jäklar gäller det! pusspuss

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida