Tryggrekan

"Den mätta dagen,den är aldrig störst. Den bästa dagen,är en dag av törst." Karin Boye

onsdag, maj 02, 2007

Vår!

Aldrig blir det några intressanta reflekterande inlägg här. Men den som väntar på något gott...

Imorgon är det tenta och sen kommer mammsen och pappsen förbi stan, och färden kommer att fortsätta till Skåen! :) Wi!

Jag kan dock meddela att jag har läst in bilderna från påsk, kåren och underbara Valborg, så efter helgen lägger jag nog upp några.

Valborg firades i Stadsparken med vännerna. Liten brasa, sång, grillning och fyrvekerier. Sen blev det kaffemys hemma hos Alex. En riktigt skön och trevlig kväll! otroligt att folk ska bråka på stan dock...

Här följer några bilder från min hemmort ;)

Okej, kan inte hålla mig ;) Det här har några studenter fixat! Glamour över Jönköping!

Hemma hos Alex. Josse och jag, lätt mosiga efter all frisk luft.

Trevlig helg!

3 kommentarer:

Klockan 4:25 em , Anonymous Anonym sa...

Hej vännen! Vilka mysiga bilder! Hoppas ni hade en lite varmare valborg än vi uppe i norr, hade ingen känsel kvar någonstans...Dock är ju valborg roligaste dagen på hela året att vara student!
Nu är sommaren inte långt borta, vi får se till att ses nåt då!
Tycker för övrigt att din blogg är superb.
Kram kram kram
Ronge

 
Klockan 12:35 em , Anonymous Anonym sa...

åh vilka fina bilder..:) visst längtar man tillbaka till den mysiga kvällen.. innan allt tentaplugg började :/ meen nu är det över och ha en super go helg nu så ses vi tiiidgt på måndag :P pusspuss vännen!

 
Klockan 5:22 em , Anonymous Anonym sa...

hmm, reflektera, inte många om gör det hos mig heller :P
När komemr du hem tjejen?
Och hur mår du? Du ser strålande ut,verkligen, värsta baben ;)
Är sjukt sugen på att gå ut just nu, vill kolla in nya Hell's Kitchen, får se när det kan fixas...
Annars är jag sjuk, mindre kul..
Kramar

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida