Tryggrekan

"Den mätta dagen,den är aldrig störst. Den bästa dagen,är en dag av törst." Karin Boye

torsdag, april 26, 2007

Värme, mums!

Nu är äntligen alla lektioner med SPSS över, skönt! Det går inte att lära sig hur mycket nytt som helst på en vecka, men har trots allt överlevt :)

Idag har det även varit faddermöte. Vi har fått reda på grupper och tema..kommer att bli kalas ;) Bästa veckan på hela året, eller nästan iaf. Har även suttit och solat mig med Josse och Jonna nere vid kanalen tillsammans med många andra. Jag gillar när det är mycket folk ute på stan...speciellt på uteserveringarna, kl är 21 och det är torsdag!!!
Efter denna långadag blev det även ett pass på Friskis med Fr Jonna. Vi kämpade duktigt, fick även till det med gummibollen :) Belöning blev bastun med utsikt över Munksjön.
Nu sitter jag hemma i min trygga vrå och det är 18,5 grader utanför mitt fönster. Det kallar jag livet ;)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida