Tryggrekan

"Den mätta dagen,den är aldrig störst. Den bästa dagen,är en dag av törst." Karin Boye

onsdag, april 25, 2007

Stonk och träningsvärk :)

Ojoj, som ni kanske märkte fungerade tyvärr inte vår nätsändning ikväll för RadioK. Mycket tråkigt då vi hade trevliga gäster. Men förhoppningsvis kommer snart sändningen ligga uppe på vår hemsida www.radiok.se

Befinner mig mitt i en tuff vecka med SPSS, träning och plugg. Men man ska egentligen inte klaga. Bara på det icke existerande sommarjobbet..än så länge. Håll tummar och tår för mig! Jag håller nämligen mina, för min syster hemma i Stockholm.

Här en bild från förra torsdagen (ClubCaj), på mig och en av mina blivande uppsatskompisar Josse! (Bilden kommer från Josses blogg) Ska bli kul att skriva och bara bli av med metodkursen.


Dagens tips: Underbart med KI-yoga. Passar alla kroppstyper ;)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida