Tryggrekan

"Den mätta dagen,den är aldrig störst. Den bästa dagen,är en dag av törst." Karin Boye

lördag, april 14, 2007

Jag är inte så pjoskig...

Nej precis, för ikväll har jag byggt en byrå! Det tog sin lilla tid, men snygg blev den :) Att shoppa på IKEA är verkligen en barnlek för vuxna. Jag tycker dock det var lite överdrivet svårt att skruva ihop allt...

Denna fredag startade jag med en morgonpromenad, rogivande trots den snabba takten ;) Sen tog jag en snabbis på A6 och ett dunderbesök på IKEA eftersom snälla Fredrik sen kunde hämta mig. Det blev både en byrå, lampa, vinglas, ljus, strandkudde+filt och lite annat!

Hela eftermiddagen har jag suttit ute på piren, picknickat, läst och solat. Helt underbart! Imorgon ska jag hålla mig där ute. Sen blir det förhoppningsvis även grillning där och kalas hemma hos Emilia och Fredrik.

Nu förtjänar jag sömn!

1 kommentarer:

Klockan 8:30 fm , Anonymous Anonym sa...

Det är så enkelt när vissa skall montera, men.......

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida