Tryggrekan

"Den mätta dagen,den är aldrig störst. Den bästa dagen,är en dag av törst." Karin Boye

torsdag, mars 22, 2007

Lite gråt...

Ja nu mina vänner, blir det ett personligt inlägg (som om det inte annars brukar vara det :P)
Ni som känner mig vet att ett av mina favorit program är "Du är vad du äter" och att idolen heter Anna Skipper. Ikväll va det säsongsavslutning, nu är det bara att längta tills det drar igång igen. Kvällens avsnitt handlade om ett par som behövde gå ner i vikt inför sitt bröllop. Som många andra gånger lyckades personerna tack vare Skipper, kom i sina drömbrudkläder och gifte sig. Ja, mycket lyckligt och där av tårarna. Jag blir så himla glad och inspirarad när jag ser att personerna lyckas. Den som inte har svårt med vågen kanske tycker att det här låter konstigt och larvigt, men jag lovar att det är känsloladdat!

För er som vill veta mer om Anna Skipper ---> www.annaskipper.se

Dags att sova så man orkar ta morgonpromenaden kl07 imorgon :) Hasta luego amigos!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida