Tryggrekan

"Den mätta dagen,den är aldrig störst. Den bästa dagen,är en dag av törst." Karin Boye

fredag, mars 23, 2007

Oh lord... Film

Läste i min vän Sannas dagbok (Resedagboken). Hon är i England och pluggar och hade varit på bio nu i veckan och sett filmen "Becoming Jane". Intressant i mina öron, favoritförfattare är Jane Austen så den här filmen måste jag bara se. Tyvärr har den premiär 14 september... men den som väntar på något gott...Jag har 5timmars varianten av "Stolthet och fördom" som får gå några varv tills dess! :)

Här finns trailern:http://www.bvimovies.com/uk/becoming_jane/



3 kommentarer:

Klockan 9:56 em , Anonymous Anonym sa...

är det inte bästa filmen så säg... Den nya versionen med Keira Knightley är inte möe att hänga i julgranen. Femtimmars varianten ska det va helt klart :)

 
Klockan 9:05 fm , Anonymous Anonym sa...

Haha jaså? Hon är min brors flickvän :) världen är bra lite..tss. nehe, nu måste jag knata iväg om jag ska hinna med min buss. ha en kanondag!

 
Klockan 6:27 em , Anonymous Anonym sa...

Jag ser också fram emot den. Men tror nog jag fuskar och laddar ner den innan den kommer hit. Noll tålamod =)

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida