Tryggrekan

"Den mätta dagen,den är aldrig störst. Den bästa dagen,är en dag av törst." Karin Boye

tisdag, juli 17, 2007

Stort tack!

TACK alla fina vänner och familjen som skickade mess, kort och presenter till min födelsedag! En arbetsdag på 9 timmar blev inte så lång och seg tackvare er. Fick dessutom tårta på jobbet av gulliga Nina. Jag tycker om er allihopa väldigt mycket!

Började jobba på Intersport i fredags vilket var mycket nervöst, nu efter 5 dagar börjar man komma in i det och lära känna allt fler. De senaste dagarna har det itne varit så mycket kunder så har vikt kläder i timmar hahahaha... Men man blir väldigt inspirerad att träna mer så är ute och går varje morgon nu till att börja med.

Kommer att lägga upp lite kort från min semester hemma i Salem och från Allsången men det får bli en annan dag. Här kommer några kort från Båstad för fyra år sedan. Nästa år vill jag verkligen till Båstad och då måste Nadal spela!!! Först ett kort på vinnaren. Annas pappa bjöd hem alla domare, och jag och Anna fick ordna en tävling för dem i trädgården. Sen ett kort från Barum i Skåne hos Annas mamma. Vi tog ett gympapass nattetid. Detta år var Nadal ny och vi följde honom med spänning. Här med Moya!

Förra året blev det inget Båstad utan vi åkte på roadtrip i Skåne istället. Inte fel det ;)

Hu, nu är man ju 22!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida