Tryggrekan

"Den mätta dagen,den är aldrig störst. Den bästa dagen,är en dag av törst." Karin Boye

onsdag, juni 20, 2007

Sommar i Salem

Hastigt och lustigt tog jag bussen hem för att stanna några veckor i Salem och njuta av sommaren. Har verkligen trillat tillbaka i min gamla rytm med att sova och läsa böcker :) Soft! Men blir också många pendeltågsresor nu så man blir ganska trött.

Har kommit av mig att skriva här, mycket har hänt..... och det har inte funnits någon tid. Har väl egentligen inte skrivit så mycket seriöst heller på de senaste veckorna. Nu ägnas mest tiden till att besöka pappa och träffa gamla underbara vänner.

Fått lite högstadiefeeling då jag både hunnit träffa Nea och Ronge på samma vecka. Så härligt att prata av sig med vänner som man verkligen vet var man har, de vet så mycket om det förflutna. Blir lite sugen på att resa tillbaka till Irland ;) Bara en dejt med Soffan som saknas nu!!! Så skönt att ni alla tre kommer att jobba inom vården sen, man är i trygga händer ;P
Imorrn ska det snackas lite retorik och affärsidéer med Bivald, en härlig kille! Måste även ta tag i ClubUF snart, jag är riktigt sugen! =D

Var i Saltsjöbaden idag, riktigt nice! Där kan jag tänka mig att bo ;) Lyxigt värre med segelbåtar, dam-och herrbad och härlig havsluft. Blir nog till att fira midsommar där, inte fel!

1 kommentarer:

Klockan 1:54 em , Anonymous Anonym sa...

Haha, dig hoppas jag inte att jag behöver hämta med blåljus! Men om, så lovar jag att se till att du blir alldeles bra :)

Glad midsommar vännen! Jag hålelr på och packar, tar nog med mig alldeles för mycket, hehe, som vanligt! Vi kan köra nästa dejt i Dublin, inte mig emot:)

Kramar!!

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida