Tryggrekan

"Den mätta dagen,den är aldrig störst. Den bästa dagen,är en dag av törst." Karin Boye

fredag, maj 11, 2007

En sång om ingenting

Haha ja texten är väl inte författad på bästa sätt, men låten är härlig!

...Det här är en sång om ingenting, så alla bratz kan hoppa omkring. E på klubben, dricker skumpa och alla brudar tar på min rumpa. Det här är en sång om ingenting, så alla bratz kan hoppa omkring, o i baren shotar vi jäger för att visa vem som äger...
Idag var det min andra dag på Intersport. Alla är väldigt trevliga vilket känns skönt :) Idag försökte jag lära mig mer om textilerna, regnkläder och vindjackor. Hoppas man får bättre kläm på det med tiden haha..
I morgon är det Spring Inspiration på Emlia. En av Sveriges största modemässor och dessutom arrangerad av studenter från Högskolan i Jönköping.
Kl15 ska jag och Barber gå på mässan, kolla in modet och inredningsgrejer, kl 18 modeshow med Snook som artist och till sist fest på "Centrum" nere i stan! Jippie!
Puss, puss till er alla!
Speciellt till mina uppsatsvänninor!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida