Tryggrekan

"Den mätta dagen,den är aldrig störst. Den bästa dagen,är en dag av törst." Karin Boye

söndag, maj 27, 2007

Marknadsdag och lönehelg

Stor KRAM till Mor idag!

I fredags var det marknadsdag i stan. Jag var omedvetande om detta tills jag gick utanför dörren. Kändes precis som Tomelilla-marknad, mysigt! Tog en runda med Sara och Josse och gjorde några fynd. Spanade även in mc-paraden på kvällen. Konstigt nog lyckades jag helt missa alla spelande män (blåsmusikfestival) som har hållt till i stan i helgen.

Ska strax iväg och jobba nu. Igår var det helt sjukt med folk, hela butiken såg ut som ett inferno så jag fick jobba över. Får väl se hur det blir idag... gäsp :)

På onsdag skall uppsatsen lämnas in till urkund så vi har MASSOR att göra kommande dagar. Men det löser sig alltid! Vill gärna hinna med några mysiga grillkvällar också, innan allt folk försvinner. ;)



"Är du ung och vågad?"

1 kommentarer:

Klockan 3:42 em , Anonymous Anonym sa...

Hej vän! när kommer du hem? Tycker vi ska ses, och du är så söt på ditt kort tycker jag:)

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida