Tryggrekan

"Den mätta dagen,den är aldrig störst. Den bästa dagen,är en dag av törst." Karin Boye

söndag, juli 22, 2007

Jobb, kalas och RESA

Helgen har passerat förbi väldigt snabbt. Har stått i kassan på jobbet denna helg. Lite nervöst i början men det har fungerat bra. Lite nysslig och ibland röd som en tomat i ansiktet, men det hör ju till.



Ikväll har även jag, Alex och Josse haft lite kaffekalas här på Tändsticksgränd för att fira födelsedagar. Minst sagt mysigt och jag har fått väldigt fina presenter. Tusen tack! Mer än vad jag förtjänar. Härligt att vi kunde få ihop en liten skara trots att många jobbar eller inte befinner sig i stan. Som grädde på moset denna helg, ringde Jonna mig i morse på jobbet och hade hittat en resa till Grekland. Så nu kommer det att bära av till Grekland och Kos v 32! Tjoho! Känns så otroligt roligt och ska bli så härligt att få lite sol och bad. Kan knappt vänta.. nu är det bara att jobba på två veckor till, sen... =D



Som vanligt smattrar regnet mot fönstret. Natti!

1 kommentarer:

Klockan 1:45 fm , Blogger Eunice sa...

Hellooo! Hoppas ni får de roligt i Kos!. Att ni kommer få det galet, vet jag redan ;P

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida