Tryggrekan

"Den mätta dagen,den är aldrig störst. Den bästa dagen,är en dag av törst." Karin Boye

onsdag, oktober 24, 2007

På plats!

För 1,5 vecka sedan flyttade jag, nu börjar jag äntligen få allt på plats. Trivs riktigt bra!
Men inte nog med flytten och dess röra, har även fått en ny kärlek som ställer till en del problem och funderingar. Jag har en "grupp" där vissa ting och personer ingår och som räknas till mina kärlekar ;) En ny dator, helt underbar men väldigt mänsklig! Den nya funkar inte som den gamla utan jag har mycket nytt jag måste lära känna i den haha. Vista är en gåta....




Det är en härlig höstdag idag, ska ta mig en höstpromenad runt Munksjön när tvätten är klar!


Har du inget att göra ikväll? Lyssna då på RadioK. Vi sänder ikväll onsdag kl18-20 på 98,5 eller www.radiok.se för dig som inte bor i Jönköping! Och kära vänner, va inte rädda för att höra av er till programmet hehe...




Puss!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida